Szkolenia WordPress, MS Excel, MS Project, Adobe Photoshop, SEO/SEM - profesjonalne szkolenia informatyczne - SzkoleniaMi.pl

Szkolenia - oferta szkoleń indywidualnych, grupowych oraz zamkniętych

SEO – Pozycjonowanie i optymalizacja

szkolenia informatyczne - szkoleniami.pl
Czas trwania:1 dzień
Wersje:
Kod szkolenia:PSEOP
Zarezerwuj
Przeznaczenie:

Szkolenie przeznaczonej jest dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć rozpoznawalność swojej marki w Internecie.

Opis:

Szkolenie pomyślane jest tak, aby z zajęć mógł skorzystać każdy zainteresowany, nie tylko specjaliści SEO lub programiści zajmujący się optymalizacją – nie będziemy zatem poprawiali źródeł strony, nie będziemy pisali skryptów. Podczas zajęć nauczymy jak samemu zdiagnozować problemy z widocznością strony oraz powiemy jakie podjąć działania aby zminimalizować ewentualne skutki przyszłych zmian w algorytmie wyszukiwarki Google.

Oczywiście będziemy musieli zajrzeć do kodu strony, ale tylko po to aby zobaczyć co ma wpływ na naszą pozycję w wynikach wyszukiwania, zobaczyć stronę oczami wyszukiwarki i nauczyć się kontrolować treści przekazywane do Google.

Poprowadzimy przez narzędzia Google i pokażemy jakie informacje zarówno o naszej stronie jak i o zachowaniach i przyzwyczajeniach użytkowników możemy pozyskać.

Jeśli jednak jeszcze nie czujesz się na siłach, aby uczestniczyć w tym szkoleniu lub potrzebujesz wcześniej poznać podstawy e-marketingu lub po prostu taka wiedza nie jest Ci potrzebna – zapraszamy na szkolenie Marketing Internetowy lub Marketing i Reklama w Internecie.

Tematyka zajęć:
  1. Podstawy SEO
    • Podstawowe pojęcia, fakty i mity
    • Możliwości wyszukiwarki Google
    • Zmiany w algorytmie wyszukiwarki Google na przestrzeni ostatnich miesięcy i ich wpływ na prezentację wyników wyszukiwania w SERP
    • Czym są słowa kluczowe, meta tagi i jak je wykorzystywać
    • Czynniki wpływające na pozycję w wynikach wyszukiwania
    • Ogólne zasady pozycjonowania stron
    • Podstawy optymalizacji SEO stron internetowych – co możesz zrobić samemu, a co należy zlecić specjaliście
  2. Audyt SEO
    • Struktura strony – treści, zdjęcia i obrazy, filmy
    • Analiza słów kluczowych
    • Analiza konkurencji
    • Social Media
    • Copywriting
    • Meta dane
    • Indeksacja
    • Linkowanie
    • Przekierowania
    • Duplikacja treści
    • Czy Google potrafi nam pomóc? – narzędzie Google Search Console
    • Google Webmaster Tools – struktura konta, raporty i zalecenia
    • Dane strukturalne – czy jest to nam potrzebne?
    • Przydatne narzędzia SEO – nie tylko dla specjalistów z branży IT
  3. Optymalizacja SEO
    • Strona mobilna czy responsywna (Mobile / RWD)
    • Czas ładowania strony
    • Optymalizacja HTML
  4. Pozycjonowanie SEO
    • Pozycjonowanie ogólne i lokalne
    • Content Marketing
    • Copywriting – składowe, których nie może zabraknąć (Tytuł, Lead, Zakończenie)
    • Link Building – zalecenia oraz analiza działań za pomocą dostępnych narzędzi
    • Kary od Google i możliwość zrzeczenia się linków
    • Monitorowanie efektów i Raportowanie
  5. Podsumowanie – pytania i dyskusja
Metoda szkolenia:

Zajęcia seminaryjno-warsztatowe.

Certyfikat ukończenia szkolenia!