Szkolenia WordPress, MS Excel, MS Project, Adobe Photoshop, SEO/SEM - profesjonalne szkolenia informatyczne - SzkoleniaMi.pl

Szkolenia - oferta szkoleń indywidualnych, grupowych oraz zamkniętych

Marketing i Reklama w Internecie

szkolenia informatyczne - szkoleniami.pl
Czas trwania:4 - 8 dni
Wersje:
Kod szkolenia:PMI2
Zarezerwuj
Przeznaczenie:

Szkolenie ma na celu naukę optymalnego wykorzystanie Internetu w celu zwiększenia sprzedaży produktów i usług. Warsztaty obejmują wykorzystanie narzędzi stosowanych w projektowaniu stron sprzedażowych przyjaznych wyszukiwarkom, media w Internecie, strategiczne planowanie mediów, społeczności internetowe, pozycjonowanie organiczne i nieorganiczne, marketing wyszukiwarek internetowych, fakty i mity o pozycjonowaniu, darmowe pozycjonowanie oraz pozycjonowanie komercyjne.

Szkolenie pozwoli na zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności umożliwiających wykonanie audytu wybranej strony www, jej optymalizacji oraz efektywnego pozycjonowania dla dowolnych słów kluczowych w wyszukiwarkach internetowych zarówno w Polsce jak i za granicą.

Tematyka zajęć:
  1. Omówienie budowy i struktury witryn i serwisów internetowych
    • Przedstawienie podstawowych pojęć związanych z tematem
    • Rodzaje stron internetowych, kryterium funkcjonalne oraz treść
    • Budowa stron WWW: style, układy, elementy istotne dla pozycjonowania
    • Zasady użyteczności strony WWW (Web Usability)
    • Zasady projektowania witryn internetowych przyjaznych użytkownikowi
    • Podstawowe błędy podczas projektowania UI
    • Hosting, najważniejsze zagadnienia i przydatne informacje
  2. Omówienie zasad pozycjonowania stron w wyszukiwarce GOOGLE
    • Co to jest SEO?
    • Czym różni się czarne SEO od białego SEO?
    • Podstawowe zasady i elementy wpływające na zmianę pozycji strony
    • Spektakularny sukces, czy długotrwały efekt?
    • Na co warto zwracać uwagę przy pozycjonowaniu
    • Pozycjonowanie płatne i bezpłatne
    • Audyt witryny pod względem zindeksowania jej zawartości
    • Audyt witryny pod względem pozycji w wynikach wyszukiwania
  3. Analityka internetowa
    • Wprowadzenie do GOOGLE ANALITICS
    • Najważniejsze raporty – interpretacje
    • Ocena efektywności źródeł ruchu
    • Dowiedz się więcej o użytkowniku – kim jest unikalny użytkownik?
    • Badanie zawartości serwisu (treści) i sposobu poruszania się użytkowników po nim
    • Wprowadzenie do NARZĘDZI DLA WEBMASTERÓW
    • Sprawdź, jak Twoją witrynę widzi Google i zdiagnozuj problemy
    • Monitoruj stronę www (problemy, błędy indeksowania, szybkość ładowania, itp.)
    • Poznaj liczbę odwiedzin związaną z linkami i zapytaniami
    • Publikuj informacje o swojej witrynie
    • Wykorzystanie narzędzi analitycznych w pozycjonowaniu
    • Podstawowa analiza wybranych stron WWW
  4. Dobór i analiza słów przy pomocy narzędzi propozycji słów kluczowych.
    • Tworzenie listy słów kluczowych dla witryny internetowej
    • Szczegółowa analiza słów na zasadzie popularności, konkurencji i trendu
    • Omówienie narzędzi propozycji słów kluczowych (Keyword Suggestion Tool)
    • Weryfikacja słów kluczowych
    • Co to są PRESELL PAGES?
    • Jak pisać artykuły typu PRESELL PAGES?
    • Omówienie pakietu narzędzi IT do tworzenia stron typu PRESELL PAGES.
  5. COPYWRITING – zasady tworzenia tekstów na potrzeby serwisów WWW
    • Budowa tekstu reklamowego
    • Tworzenie tekstu reklamowego na potrzeby strony www, mailingu oraz newslettera
    • Budowanie wizerunku firmy w tekstach reklamowych, zasady pracy w sieci
    • Psychologia reklamy, podstawowe zasady tworzenia tekstów reklamowych
    • Statystyczne badanie zawartości słów kluczowych w treści
    • Wskaźnik minimalnego, procentowego udziału słów kluczowych
  6. Narzędzia reklamy w sieci
    • Dostępne narzędzia: GOOGLE ADWORDS, ADSENSE, ONETBOKSY, ADKONTEKST
    • Podstawowe zasady działania GOOGLE ADWORDS (przykładowe oceny)
    • Zakładanie i konfiguracja konta GOOGLE ADWORDS
    • Wprowadzenie do GOOGLE ADWORDS
    • Wybór dostępnych opcji, omówienie panelu administracyjnego, praca z narzędziem
    • Zarządzanie banerami i kampaniami reklamowymi
    • Określenie słów kluczowych, kosztów CPC, dziennych budżetów, oraz innych opcji
    • Metody budowania lepszych stron prosprzedażowych oraz Landing Pages
    • GOOGLE ADSENSE jako skuteczny sposób pozyskania środków na reklamę w sieci.
    • Omówienie pozostałych narzędzi, OnetBoksy, AdKontekst (podstawowe różnice)
    • Tworzenie przykładowych kampanii reklamowych
  7. Marketing wirusowy, serwisy społecznościowe i inne narzędzia budowania wizerunku
    • Pojęcie marketingu wirusowego
    • Zasady współpracy z forami internetowymi
    • Wykorzystywanie forów i blogów do promocji własnej strony internetowej
    • FACEBOOK, GOOGLE+ – tworzenie profilu dla firmy w sieci
    • Metody zdobywania fanów i wykorzystania ich do multiplikowania grupy odbiorców
    • Administracja profilem
    • Płatne formy marketingu
    • Omówienie innych narzędzi przydatnych do promocji w sieci
  8. GEOLOKALIZACJA w Internecie
    • Dostępne narzędzia: GOOGLE MAPS, GOOGLE HOTEL FINDER, ZUMI, etc
    • Definiowanie lokalizacji swojej firmy na Google MAPS, ZUMI
    • Omówienie dostępnych opcji, ustawień i pól formularza
    • Zasady wyświetlania informacji z GOOGLE MAPS w wyszukiwarkach
    • Geolokalizacja w nowoczesnych urządzeniach mobilnych (GPS)
    • Zalety wykorzystania Geolokalizacji do promocji swojej firmy
    • Zakładanie profilu firmy na GOOGLE MAPS, konfiguracja ustawień
Metoda szkolenia:

Zajęcia seminaryjno-warsztatowe.

Certyfikat ukończenia szkolenia!