Szkolenia WordPress, MS Excel, MS Project, Adobe Photoshop, SEO/SEM - profesjonalne szkolenia informatyczne - SzkoleniaMi.pl

Szkolenia - oferta szkoleń indywidualnych, grupowych oraz zamkniętych

Marketing Internetowy

szkolenia informatyczne - szkoleniami.pl
Czas trwania:2 dni
Wersje:
Kod szkolenia:PMI
Zarezerwuj
Przeznaczenie:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób chcących wykorzystać potencjał Internetu jako efektywnego kanału pozyskania klienta, sprzedaży oraz dystrybucji produktów i usług. Skierowane jest do posiadaczy witryn i serwisów internetowych, właścicieli firm oraz pracowników działów marketingu i sprzedaży.

Podczas szkolenia uczestnicy poznają specyfikę i metody dotarcia do klienta internetowego oraz zasady implementacji marketingu tradycyjnego na potrzeby e-marketingu. Program obejmuje ponadto aktualne zagadnienia związane z użytecznością, pozycjonowaniem (SEO) oraz promowaniem (SEM) stron internetowych, przykłady użycia ogólnie dostępnych narzędzi oraz metody rozwiązywania problemów.

Tematyka zajęć:
  1. Firmowa witryna internetowa – wybór czy konieczność?
    • Dlaczego warto posiadać własną stronę www
    • Zasady znajdowania właściwej nazwy dla domeny firmowej
    • Wybór serwera, hostingu, poczty e-mail
    • Identyfikacja wizualna jako ważny składnik marketingu internetowego
    • Technologie internetowe (HTML, CSS, PHP, JS, FLASH) – konsekwencje wyboru
    • Zasady projektowania stron internetowych
    • Na co zwrócić uwagę tworząc lub zamawiając własną witrynę i sklep internetowy
  2. Zasada działania wyszukiwarek internetowych oraz ich rola w e-sprzedaży
    • Rodzaje i charakterystyka wyszukiwarek
    • Zasada działania algorytmów indeksowania
    • Wskaźnik Page Rank w Google
  3. Praktyczne wykorzystanie mechanizmów wyszukiwania w celu wyróżnienia oferty
    • Terminologia i wzajemne relacje – SEO, SEM
    • SEO – optymalizacja stron www
    • Nieetyczne techniki pozycjonowania
    • SEM – promowanie stron www
    • Narzędzia tworzenia oraz optymalizacji reklam w wyszukiwarkach
  4. Optymalizacja stron www pod kątem wyszukiwarek
    • Strony internetowe zorientowane na dostępność
    • Analiza i dobór słów kluczowych
    • Rola nagłówka w HTML oraz meta tagów
    • Znaczniki title, alt tag, anchor link
    • Zasady redagowania oraz przygotowania tekstów i ofert na potrzeby wyszukiwarek
    • Przyjazny adres URL strony
    • Mapa witryny (XML Sitemap)
    • Rola HTML5 w optymalizacji
    • SEO PowerSuite
  5. Tworzenie kampanii reklamowej
    • Rejestracja w wyszukiwarkach
    • Rejestracja w katalogach internetowych
    • Linki wewnętrzne i zewnętrzne
    • Linki sponsorowane
    • Wprowadzenie do Google AdWords
    • Optymalizacja landing pages
  6. Pomiar, wskaźniki i analiza sukcesu
    • Analiza pozycji słów kluczowych
    • SEO Analytics
    • Analiza statystyk za pomocą Google Analytics
  7. Zasady nawiązywania i utrzymania relacji z klientem przez Internet
    • Poprawne formatowanie tekstów
    • Użycie poczty elektronicznej w kontaktach z klientem
    • Zasady nawiązywania relacji z klientem na forach dyskusyjnych
    • Zasady nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem w realiach Web 2.0
    • Serwisy społecznościowe: Facebook, Twitter – ich rola w marketingu internetowym
Metoda szkolenia:

Zajęcia seminaryjno-warsztatowe.

Certyfikat ukończenia szkolenia!