Szkolenia znajdujące się w tym dziale to kursy związane z wykorzystaniem internetu oraz technologii internetowych w procesie tworzenia i pozycjonowania stron www, marketingu i reklamy internetowej, e-commerce, social media marketingu oraz konsultacje tematyczne.
Dostępne tu szkolenia to także tematy wynikające z bieżącego zapotrzebowania na wiedzę, szczególnie związaną z dynamicznym rozwojem usług oraz technologii informatycznych.
Szkolenia przeznaczone są przede wszystkim do właścicieli, pracowników firm i agencji reklamowych, którzy chcieliby stworzyć własną firmową witrynę internetową, dokonać jej audytu lub zarządzać treściami znajdującymi się na stronie. Dla tych wszystkich, którzy rozumieją potencjał mediów elektronicznych i chcieliby wypromować się w internecie, dowiedzieć na czym polega pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych, jak wykorzystać statystyki odwiedzin w celu zwiększenia sprzedaży lub samemu tworzyć i uruchamiać kampanie reklamowe AdWords.
Podany przy każdym szkoleniu czas trwania zajęć to ilość dni w jakich możliwa jest realizacja danego tematu. Czas ten uzależniony jest od formy szkolenia (szkolenia całodniowe, week-endowe, popołudniowe), stopnia zaawansowania oraz intensywności zajęć.