Nazwa szkolenia:
Microsoft Office – Excel, Access, Project
Analiza i raportowanie w procesie zarządzania projektami
Przeznaczenie:
Szkolenie przygotowuje do pracy w aspekcie analizy oraz raportowania w procesie zarządzania projektami z wykorzystaniem zaawansowanej funkcjonalności aplikacji: Excel, Access oraz Project.
Zajęcia skierowane są głównie do menadżerów projektów i osób odpowiedzialnych za zarządzanie kosztami realizacji przedsięwzięć posiadających wiedzę z zakresu obsługi powyższych aplikacji. Poruszane podczas szkolenia tematy będą dotyczyły przepływu oraz współużytkowania danych oraz wymiany informacji pomiędzy aplikacjami, wykorzystaniu łącz funkcjonalności w celu przyśpieszenia pracy i tworzenia raportów.
Z uwagi na złożoność poruszanych problemów szkolenie będzie każdorazowo dostosowane do profilu firmy oraz modelu przepływu informacji.
Omawiane programy:
Microsoft Excel – arkusz kalkulacyjny
Microsoft Access – programowanie i zarządzanie bazami danych
Microsoft Project – tworzenie harmonogramów i zarządzanie projektami
Przykładowa tematyka konsultacji:
- współpraca pomiędzy aplikacjami
- tworzenie łącz danych
- wymiana informacji i obliczeń
- łączenie analiz MS Excel z polami kosztów w MS Project
- wykorzystanie baz danych MS Access jako nośnika zadań i zasobów w MS Project
- raportowanie z MS Project do MS Excel
- wykorzystanie zaawansowanej funkcjonalności
- dostosowanie aplikacji do indywidualnych wymagań
- wykorzystanie makropoleceń
Metoda szkolenia:
Warsztaty.