Osoby zatrudnione w mikro i małych przedsiębiorstwach z branży turystycznej, gastronomicznej i uzdrowiskowej z województwa małopolskiego zapraszam na bezpłatne szkolenia: „Wykorzystanie potencjału reklamy i Internetu w generowaniu sprzedaży ofert turystycznych!„
Zajęcia będę prowadził razem z Panią Agnieszką (trenerem biznesu). Program szkolenia jest tak przygotowany, aby przybliżyć uczestnikom możliwe do wykorzystania kanały sprzedaży przez Internet oraz możliwości reklamowania świadczonych usług, koncentrując się na przejrzystości i wiarygodności informacji. Omówiona zostanie charakterystyka każdego z tych kanałów oraz ich wady i zalety, jak również praktyczne zastosowanie.
W części warsztatowej uczestnicy szkolenia będą samodzielnie zakładać kampanie reklamowe, planując wykorzystanie płatnych oraz bezpłatnych form reklamy i sprzedaży w internecie.
Szkolenie dostosowane jest do realiów mikro i małych przedsiębiorstw, dysponujących ograniczonym budżetem na reklamę i promocję sprzedaży swoich produktów i usług.
Uczestnik szkolenia w pierwszej kolejności przygotowuje się do tego w jaki sposób chce by dany obiekt był postrzegany i reklamowany, w drugiej już w sposób praktyczny nauczy się wykorzystać narzędzia do skutecznej promocji hotelu, firmy turystycznej w mediach oraz wyszukiwarkach (nie tylko Google), metody budowy i zarządzania kampanią reklamową w wyszukiwarkach (model PPC), poprawę użyteczności serwisów turystycznych i hotelarskich, techniki analizy i optymalizacji kampanii reklamowych.
Uczestnicy dokonają analizy istniejących już produktów dostępnych w Internecie, które mogą stać się źródłem inspiracji ich autorskich projektów. Posiądą także niezbędną wiedzę z dziedziny marketingu, która usprawni proces pozyskiwania nowych klientów, dbania o markę i renomę obiektu, a także przyczyni się do wzrostu sprzedaży i pozycji na rynku.
Podczas zajęć uczestnicy zapoznają się z następującymi zagadnieniami:
- Analiza rynku i konkurentów
- Cele marketingowe i cele promocji
- Budżet, narzędzi i harmonogram promocji
- Burza mózgów – jako narzędzie do generowania sloganów i pozycjonowania marki
- Nauczą się tworzyć reklamy, ulotki, banery na stronę www za pomocą takich narzędzi jak: Adobe Photoshop i CorelDRAW
- Nauczą się tworzyć materiały reklamowe oraz przygotowywać je do druku
- Nauczą się redagować treść do serwisu www (teksty reklamowe, newslettery, teksty SEO)
- Nauczą się zarządzać własną stroną internetową i modyfikować jej zawartość
- Nauczą się samodzielnie tworzyć i personalizować reklamy w wyszukiwarkach internetowych za pomocą narzędzia Google AdWords
- Poznają metody analizy klientów odwiedzających ich stronę internetową za pomocą narzędzia Google Analytics
- Dowiedzą się co należy zmienić na firmowej stronie internetowej, aby znaleźć się na 1 stronie w wynikach wyszukiwania Google i Bing
- Otrzymają odpowiedź na pytanie, czy warto płacić za pozycjonowanie strony www
- Dowiedzą się jak promować stronę internetową oferującą usługi turystyczne na rynkach międzynarodowych
- Dowiedzą się jak wykorzystać media społecznościowe w promocji usług turystycznych
Program warsztatów:
- Analiza rynku, wybór rynków docelowych
- Analiza konkurentów
- Określenie celów marketingowych i szczegółowych celów promocji
- Określenie budżetu promocji
- Dobór narzędzi promocji i harmonogram i stosowania (media plan)
- Szczegółowe projekty przekazu
- Składniki marki – nazwa marki, slogan marki, logo (znak niewerbalny), wizerunek marki
- Burza mózgów – jako narzędzie do generowania sloganów i pozycjonowania marki
- Rola informacji w turystyce
- Grafika komputerowa na potrzeby branży turystycznej
- Pozycjonowanie i optymalizacja serwisów turystycznych
- Kampanie reklamowe w wyszukiwarkach
- Globalne systemy dystrybucji (GDS)
- Metawyszukiwarki i porównywarki turystyczne
- Moduły rezerwacji hotelowych i lotniczych
- Social media marketing w turystyce i hotelarstwie
- Multimedia w turystyce i hotelarstwie
- Wykorzystanie narzędzi Google w branży turystycznej (Hotel Finder, Adwords, Analytics, Maps, Plus)
Terminy szkoleń:
- Nabliższy: II połowa lipca 2013r.
- Kolejne: od września 2013r.
Czas trwania:
- 2 + 3 dni
W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę skorzystać z formularza kontaktowego.