Szkolenia WordPress, MS Excel, MS Project, Adobe Photoshop, SEO/SEM - profesjonalne szkolenia informatyczne - SzkoleniaMi.pl

Realizacje

Reklama internetowa w turystyce

2013-06-28

Reklama internetowa w turystyceOsoby zatrudnione w mikro i małych przedsiębiorstwach z branży turystycznej, gastronomicznej i uzdrowiskowej z województwa małopolskiego zapraszam na bezpłatne szkolenia: „Wykorzystanie potencjału reklamy i Internetu w generowaniu sprzedaży ofert turystycznych!

Zajęcia będę prowadził razem z Panią Agnieszką (trenerem biznesu). Program szkolenia jest tak przygotowany, aby przybliżyć uczestnikom możliwe do wykorzystania kanały sprzedaży przez Internet oraz możliwości reklamowania świadczonych usług, koncentrując się na przejrzystości i wiarygodności informacji. Omówiona zostanie charakterystyka każdego z tych kanałów oraz ich wady i zalety, jak również praktyczne zastosowanie.

W części warsztatowej uczestnicy szkolenia będą samodzielnie zakładać kampanie reklamowe, planując wykorzystanie płatnych oraz bezpłatnych form reklamy i sprzedaży w internecie.

Szkolenie dostosowane jest do realiów mikro i małych przedsiębiorstw, dysponujących ograniczonym budżetem na reklamę i promocję sprzedaży swoich produktów i usług.

Uczestnik szkolenia w pierwszej kolejności przygotowuje się do tego w jaki sposób chce by dany obiekt był postrzegany i reklamowany, w drugiej już w sposób praktyczny nauczy się wykorzystać narzędzia do skutecznej promocji hotelu, firmy turystycznej w mediach oraz wyszukiwarkach (nie tylko Google), metody budowy i zarządzania kampanią reklamową w wyszukiwarkach (model PPC), poprawę użyteczności serwisów turystycznych i hotelarskich, techniki analizy i optymalizacji kampanii reklamowych.

Uczestnicy dokonają analizy istniejących już produktów dostępnych w Internecie, które mogą stać się źródłem inspiracji ich autorskich projektów. Posiądą także niezbędną wiedzę z dziedziny marketingu, która usprawni proces pozyskiwania nowych klientów, dbania o markę i renomę obiektu, a także przyczyni się do wzrostu sprzedaży i pozycji na rynku.

Podczas zajęć uczestnicy zapoznają się z następującymi zagadnieniami:

  • Analiza rynku i konkurentów
  • Cele marketingowe i cele promocji
  • Budżet, narzędzi i harmonogram promocji
  • Burza mózgów – jako narzędzie do generowania sloganów i pozycjonowania marki
  • Nauczą się tworzyć reklamy, ulotki, banery na stronę www za pomocą takich narzędzi jak: Adobe PhotoshopCorelDRAW
  • Nauczą się tworzyć materiały reklamowe oraz przygotowywać je do druku
  • Nauczą się redagować treść do serwisu www (teksty reklamowe, newslettery, teksty SEO)
  • Nauczą się zarządzać własną stroną internetową i modyfikować jej zawartość
  • Nauczą się samodzielnie tworzyć i personalizować reklamy w wyszukiwarkach internetowych za pomocą narzędzia Google AdWords
  • Poznają metody analizy klientów odwiedzających ich stronę internetową za pomocą narzędzia Google Analytics
  • Dowiedzą się co należy zmienić na firmowej stronie internetowej, aby znaleźć się na 1 stronie w wynikach wyszukiwania GoogleBing
  • Otrzymają odpowiedź na pytanie, czy warto płacić za pozycjonowanie strony www
  • Dowiedzą się jak promować stronę internetową oferującą usługi turystyczne na rynkach międzynarodowych
  • Dowiedzą się jak wykorzystać media społecznościowe w promocji usług turystycznych

Program warsztatów:

  • Analiza rynku, wybór rynków docelowych
  • Analiza konkurentów
  • Określenie celów marketingowych i szczegółowych celów promocji
  • Określenie budżetu promocji
  • Dobór narzędzi promocji i harmonogram i stosowania (media plan)
  • Szczegółowe projekty przekazu
  • Składniki marki – nazwa marki, slogan marki, logo (znak niewerbalny), wizerunek marki
  • Burza mózgów – jako narzędzie do generowania sloganów i pozycjonowania marki
  • Rola informacji w turystyce
  • Grafika komputerowa na potrzeby branży turystycznej
  • Pozycjonowanie i optymalizacja serwisów turystycznych
  • Kampanie reklamowe w wyszukiwarkach
  • Globalne systemy dystrybucji (GDS)
  • Metawyszukiwarki i porównywarki turystyczne
  • Moduły rezerwacji hotelowych i lotniczych
  • Social media marketing w turystyce i hotelarstwie
  • Multimedia w turystyce i hotelarstwie
  • Wykorzystanie narzędzi Google w branży turystycznej (Hotel Finder, Adwords, Analytics, Maps, Plus)

Terminy szkoleń:

  • Nabliższy: II połowa lipca 2013r.
  • Kolejne: od września 2013r.

Czas trwania:

  • 2 + 3 dni

W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę skorzystać z formularza kontaktowego.