Zakończył się właśnie trwający od lutego 2010 roku projekt szkoleń dla mikro i małych firm „Tworzenie reklamy internetowej”, podczas którego prowadziłem praktyczne zajęcia z Marketingu Internetowego. Podczas 9 miesięcy przeszkoliłem 600 osób w wieku 45+ z 300 firm.
Szkolenia odbyły się w następujących miastach: Gdańsk, Gdynia, Kalisz, Katowice, Kraków, Łódź, Olsztyn, Poznań, Starogard Gdański, Warszawa, Wrocław.
W ramach projektu realizowane były dwa szkolenia:
Tworzenie reklamy internetowej – szkolenie informatyczne z zakresu tworzenia i administrowania stron WWW z wykorzystaniem programów Dreamweaver, Photoshop, Fireworks, Flash.
Marketing Internetowy – szkolenie informatyczne z zakresu pozycjonowania stron WWW, podstaw SEO i SEM, zasad tworzenia treści na serwisy internetowe, podstaw WebDesign w realiach Web 2.0 oraz szkolenia miękkie zapoznające uczestników z Internetem jako efektywnym kanałem pozyskiwania klienta, sprzedaży produktów oraz dystrybucji produktów i usług.
Organizatorem szkolenia był SAD we współpracy z EGD.
Podsumowując cykl szkoleniowy trwający od lutego do listopada 2010 roku stworzyłem witrynę Szkolenia Marketing Internetowy, w którym uczestnicy szkoleń mogą przypomnieć sobie wiadomości oraz techniki związane z WebDesign, tworzeniem stron internetowych oraz pozycjonowaniem poznane podczas zajęć, zgrać prezentacje, przykłady oraz materiały wykorzystywane podczas szkoleń.